Wednesday, February 1, 2012

berakhir sudah januari~

holla.. ketika entry ini ditaip.. jam menunjukkan pukul 11.25pm dan aku masih diofis.. wah tekun gila kerja.. well ni lah rutin aku setiap hujung bulan since 8 bulan lepas.. month end je, get ready to stay at office till midnight.. so dah biase and takde rasa papepun.. so mana2 ibu2 yang ingin cari menantu untuk anak teruna mereka boleh la datang keofis saya setiap hujung bulan ye. cehh padahal sah2 kena rijek dah tau nasib anak terabai lepas kawen kang.. 


today dah hujung bulan jan.. azam2 still tak tercapai satu pun.. haish ape la nak jadi ni.. kadang2 rasa nak give up but come on.. baru satu bulan je.. ada lagi sebelas bulan untuk aku buktikan aku mampu!!! 11 bulan tu kalau diet boleh jadi miranda kerr ok.. so sila bertahan.. anyway Alhamdulillah, permulaan tahun ni agak ok la jugak buat aku.. not this month, but next month InsyaAllah.. salah satu impian aku akan tercapai and aku bersyukur sangat dapat peluang ni.. will blog bout it soon.. taknak cerita sekarang coz selagi tak dapat tarikh.. apa2pun boleh jadi.. kalau jadi, Alhamdulillah.. kalau tak, Allah dah aturkan lebih baik and bolehlah attend wedding membe UTP.. 


sebenarnya nak sangat update pasal trip makassar december lepas.. dah la entry makassar tu tak buat lagi.. aku dah berjalan ke singapore bulan ni.. ni kang aku tak cerita both trip tu cepat2.. kang bertambah pulak lagi satu tempat next month.. haish aku kena la tulis pengalaman2 travel merata ni.. sebab i bet one day ada some memories yang aku lupa so maybe dengan baca balik apa yang aku pernah tulis, aku boleh teringat and terbayang balik.. ye la.. tak semua pun kita boleh ingat selama-lamanya kan.. 


ok la.. till then.. doakan semua berjalan lancar ye.. haa tak payah nak speku sangat la ye.. =P

0 kata2 membina badan~:

 

Blog Template by YummyLolly.com