Sunday, October 23, 2011

trifle trufle whatever~

semenjak usia makin meningkat ni barulah tersedar yang ciri2 seorang isteri masih ditahap rendah, maka haruslah aku cuba mendevelop ciri2 itu semampu yg boleh.. oleh kerana 'pandai memasak = dah boleh kawen' ade lah seperti isi dan kuku, jadi itulah ciri pertama yang harus aku develop.. 


bila masak2 ni yang aku perasan.. i'm not into baking.. aku tak gemar sangat buat kek and biskut.. but if buat dessert aku suka.. and masak lauk pun best jugak.. suka tapi malas.. boleh? so antara kepakaran aku *sila muntah* adalah membuat trifle.. eh jap.. tak layak nak cakap kepakaran sebab bukan la sedap gile but untuk org macam aku ni, itu adalah pencapaian terbesar.. ok dah sila lihat gambar~




wakaka senang gila kan.. so sebenarnye takde la boleh dibanggakan pun.. plus aku takde la serajin mane nak tambah whip cream, buah itu buah ini etc etc.. *tak cukup budget sebenarnye aka kedekut*.. nak rasa? tak payah la.. tengok gambar ni je pun dah tau tahap kesedapannye.. 




haa amacam? terbukti? hik2 till then~

0 kata2 membina badan~:

 

Blog Template by YummyLolly.com